Vjekoslav Majer - Krešo Golik - Rene Medvešek TKO PJEVA ZLO NE MISLI 120 min

TKO PJEVA ZLO NE MISLI

Izvedbe

Od 16. svibnja 2024.

Kupi ulaznice
Čet 19:30
16.05.
Uto 19:30
25.06.
Kupi ulaznice

VIDI ANSAMBL POJEDINE IZVEDBE:

SVI
16.05
16.05
25.06
25.06

Autorski tim

Redatelj

Rene Medvešek

Dramaturginja

Nina Bajsić

Scenografkinja

Tanja Lacko

Kostimografkinja

Doris Kristić

Music associates

Matija Antolić, Nenad Kovačić

Oblikovatelj svjetla

Aleksandar Čavlek

Scenski pokret

Pravdan Devlahović

Asistentica redatelja

Hana Zrnčić Dim

Savjetnik za arhivsku građu

Dinko Čutura

Suradnik za popularnu glazbu

Ivan Justin

Ansambl predstave

Ana Šafranek

Franjo Šafranek

Gospon Fulir

Teta Mina

Gospon Ivo

Ivan Colarić

Munda

Igor Jurinić

Gospon Bajs

Karuzo

Gospodična Mandl

Dora Lipovčan

Gospođa Božena

Mademoiselle Branka

Gospođa Bajs

Teta Marijana

Gospon Varićak

Teta Beta

GLAZBENICI

klavir

Ivan Colarić

ukelele

Matija Antolić

violina

Jeremija Bundalo

harmonika

Stjepan Vuger

kontrabas

Vinko Vujec

Inspicijent i šaptačica

Inspicijentica

Suzana Bogdan-Pavek

Premijera

28.09.2017
16.05

Autorski tim

Redatelj

Rene Medvešek

Dramaturginja

Nina Bajsić

Scenografkinja

Tanja Lacko

Kostimografkinja

Doris Kristić

Music associates

Matija Antolić, Nenad Kovačić

Oblikovatelj svjetla

Aleksandar Čavlek

Scenski pokret

Pravdan Devlahović

Asistentica redatelja

Hana Zrnčić Dim

Savjetnik za arhivsku građu

Dinko Čutura

Suradnik za popularnu glazbu

Ivan Justin

Ansambl predstave

Ana Šafranek

Franjo Šafranek

Gospon Fulir

Teta Mina

Gospon Ivo

Ivan Colarić

Munda

Igor Jurinić

Gospon Bajs

Karuzo

Gospodična Mandl

Dora Lipovčan

Gospođa Božena

Mademoiselle Branka

Gospođa Bajs

Teta Marijana

Gospon Varićak

Teta Beta

GLAZBENICI

klavir

Ivan Colarić

ukelele

Matija Antolić

violina

Jeremija Bundalo

harmonika

Stjepan Vuger

kontrabas

Vinko Vujec

Inspicijent i šaptačica

Inspicijentica

Suzana Bogdan-Pavek

25.06

Autorski tim

Redatelj

Rene Medvešek

Dramaturginja

Nina Bajsić

Scenografkinja

Tanja Lacko

Kostimografkinja

Doris Kristić

Music associates

Matija Antolić, Nenad Kovačić

Oblikovatelj svjetla

Aleksandar Čavlek

Scenski pokret

Pravdan Devlahović

Asistentica redatelja

Hana Zrnčić Dim

Savjetnik za arhivsku građu

Dinko Čutura

Suradnik za popularnu glazbu

Ivan Justin

Ansambl predstave

Ana Šafranek

Franjo Šafranek

Gospon Fulir

Teta Mina

Gospon Ivo

Ivan Colarić

Munda

Igor Jurinić

Gospon Bajs

Karuzo

Gospodična Mandl

Dora Lipovčan

Gospođa Božena

Mademoiselle Branka

Gospođa Bajs

Teta Marijana

Gospon Varićak

Teta Beta

GLAZBENICI

klavir

Ivan Colarić

ukelele

Matija Antolić

violina

Jeremija Bundalo

harmonika

Stjepan Vuger

kontrabas

Vinko Vujec

Inspicijent i šaptačica

Inspicijentica

Suzana Bogdan-Pavek

Inspiriran scenarijem Kreše Golika za jedan od najgledanijih filmova u povijesti hrvatske kinematografije, nastalom na temelju Dnevnika maloga Perice Vjekoslava Majera iz 1942., Rene Medvešek režirao je kazališni potpourri koji rekonstruira izumirući dobri duh Zagreba. Ova predstava slijedi europsku kazališnu praksu koja kultne filmove tretira kao kulturno blago kako bi nadahnula nove generacije gledatelja. Radnja se događa na Gornjemu gradu između dva svjetska rata, a obitelj Šafranek živi u svojim svakodnevnim purgerskim udobnostima, od ispunjavanja činovničkih obaveza, preko posjeta kavanama do odlaska na izlete. Svakodnevni ritam koji uredno bilježi mali Perica, poremetit će dolazak šarmantnoga neženje gospona Fulira. Službenik Franjo neuspješno pokušava dokazati svojoj ženi da je pametniji i sposobniji nego što zapravo jest. Skriva da je kukavica koja se ne usuđuje od šefa zatražiti sat slobodnog vremena, žali za propuštenim jer je želio postati avijatičar, voli popiti, i stalno se poziva na građanske norme. Ana Šafranek vene u braku s muškarcem, koji i ne primjećuje kako se gospon Fulir udvara njegovoj ženi. Anine moralne ograde polako popuštaju pred šaputanjima gospona Fulira, koji će biti razotkriven i na koncu prisljen oženiti brbljivu tetu Minu.

Priču o svakodnevnici poznatih i omiljenih lica, koja se okupljaju oko stola kao središnjeg mjesta građanskog života, u Medvešekovoj scensko-glazbenoj priči obogaćuje program u špajzcimer smještenog radio-aparata. To tehnološko čudo prodire kroz zidove i grije ozračje zagrebačkih domova. Kako piše prvi kroničar zagrebačkog radija Rudolf Habeduš Katedralis: možemo slutiti što se događalo kad su u grički nebosklon prodrli do tada ti sasvim nepoznati došljaci – uljezi, a možda i osvajači: radio valovi. Taj verglec bez drota, poput nevidljiva gosta zabavlja, obavještava, podučava, razgaljuje, umiruje, tješi, a katkad obmanjuje i plaši svoje slušatelje.

Predstava dostojna Golika.— Večernji list
Rene Medvešek postavio je pravi bombon od predstave!— 24express
Medvešek je uspio u gotovo nemogućem; Zagreb je dobio svoju predstavu.— Tportal
Tko god da je ljubitelj Golikova filma oduševit će ga predstava u HNK.— Jutarnji list

Vezane novosti

Drama