Obavijest: Sukladno članku 81. St. 2. Zakona o općem upravnom postupku, obzirom je 18. 11. 2020. neradni dan, zadnji dan roka za predaju ponude je 19. 11. 2020.
HRVATSKO NARODNO KAZALIŠTE U ZAGREBU
Trg Republike Hrvatske 15
ZAGREB
Broj: 6051/1
Zagrebu, 12.11.2020.
Na temelju članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora (NN 125/11, 64/15, 112/18) i članka 18. st. 1. t. 18. Statuta Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu, Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu, zastupano po intendantici mr.sc. Dubravki Vrgoč, objavljuje sljedeći
JAVNI NATJEČAJ
ZA DAVANJE U ZAKUP PROSTORA ZA POSTAVLJANJE SAMOPOSLUŽNIH APARATA
Predmet natječaja: davanje u zakup prostora Hrvatskog narodnog kazališta u Zagrebu (dalje u tekstu: HNK) za postavljanje samoposlužnih aparata za tople napitke, snack (grickalice) proizvode, hladne napitke i sendviče, na adresama:
· 1 aparat za tople napitke u hodniku podruma (Trg Republike Hrvatske 15, Zagreb)
· 1 aparat sa snack (grickalice) proizvodima, hladnim napitcima i sendvičima (minimalno 5 vrsta sendviča s obvezom 1 vegetarijanskog) u hodniku podruma (Trg Republike Hrvatske 15, Zagreb)
· 1 aparat za tople napitke u Baletu (Trg Republike Hrvatske 15, Zagreb)
· 1 aparat za tople napitke u spremištu (Ul. Božidara Adžije 7a, Zagreb)
Za sve aparate postoji osiguran priključak na električnu mrežu, te za aparate s toplim napitcima priključak za vodu.
U HNK zaposleno je cca 500 djelatnika.
Zainteresirani ponuditelji mogu pogledati prostore svaki radni dan od 9-15 h.
Minimalne tehničke karakteristike koje traženi aparati za tople napitke moraju zadovoljavati:
· više mogućnosti odabira toplih napitaka (minimalno 10 izbora) na bazi instant kave, espresso kave, mlijeka, čokolade i čaja, odnosno navedeni aparati u ponudi obavezno moraju imati pripravljene napitke kao što su: instant kava, espresso kava, kava s mlijekom, cappuccino, cappuccino s čokoladom, čokoladni napitak, čaj, uz posebnu mogućnost doziranja šećera, s automatskim postavljanjem čaše i s uključenim žličicama.
· Aparati moraju biti atestirani.
· Svaki samoposlužni aparat mora imati ugrađenu posudu za punjenje vodom (za slučaj da aparati budu smješteni na mjestu koje nema priključak na vodu), koje djelatnik tvrtke, u čijem su vlasništvu aparati, mora ovisno o kapacitetu posude, a najmanje jednom tjedno nadopuniti vodom (po potrebi i češće),
· -Uvid u telemetriju u realnom vremenu zbog uvida o ostvarenom prometu, a zbog obračuna postotka.
Minimalne tehničke karakteristike koje traženi aparati za hladne napitke i grickalice (snackove), te sendviče moraju zadovoljavati:
- Više mogućnosti odabira hladnih napitaka i grickalica, te sendviča (minimalno 5 vrsta sendviča s obvezom 1 vegetarijanskog)
- Aparati moraju biti atestirani,
- Uvid u telemetriju u realnom vremenu zbog uvida o ostvarenom prometu, a zbog obračuna postotka.
Naplata usluge: svi ponuđeni aparati moraju minimalno imati naplatni sustav žetonima, kovanicama, papirnatim novcem i beskontaktnim bankarskim karticama, uz povrat razlike novca. Uz navedeno, svaki dodatni način plaćanja je poželjan.
Iznos zakupnine: početni iznos (minimalni iznos postotka) jedinstvene zakupnine po aparatu je 5% bruto ukupnog mjesečnog prihoda svakog aparata, prema mjesečnom ispisu brojčanika.
o U iznos mjesečne zakupnine uključeni su režijski troškovi korištenja dijela poslovnog prostora
o Ponuditelji mogu predati ponudu samo za ukupan broj aparata (4)
o Ponuditelj mora u ponudi navesti popis proizvoda koje namjerava ponuditi u aparatima (u Troškovniku gdje navodi popis proizvoda i jedinične cijene s PDV-om zasebno za aparat za tople napitke i zasebno za aparat za hladne napitke i grickalice (snackove), te sendviče)
o Ponuditelj u cijelosti snosi troškove nastale održavanjem i servisiranjem aparata u prostoru, te se obvezuje kvarove i zastoje otkloniti u roku od 24 sata od dojave kvara.
o Ponuditelj mora imati uspostavljen hladni lanac opskrbe aparata zbog prijevoza lako kvarljive hrane
o Ponuditelj mora odraditi MTU (Minimalne tehničke uvjete) na lokaciji u roku 7 dana nakon postavljanja aparata,
o Ponuditelj mora besprijekorno održavati higijenske uvjete aparata u skladu sa sanitarno-higijenskim propisima te je prema zakupodavcu i prema trećim osobama odgovoran za rad aparata i proizvode iz aparata.
o Ponuditelj mora voditi računa o ispravnosti sendviča (roku upotrebe) te iste pravodobno mijenjati i nadopunjavati svježom robom. Ponuditelj je jedini odgovoran za posljedice nastale uslijed neispravnosti prehrambenih namirnica,
o Prostor na kojem je zasnovan zakup, ne može se dati u podzakup
o Naručitelj zadržava pravo, uz prethodnu suglasnost ponuditelja zatražiti postavljanje dodatnog broja aparata.
Način izvršenja: sklapa se ugovor na određeno vrijeme od 12 mjeseci, uz mogućnost njegova jednostranog raskida od strane zakupodavca, uslijed nezadovoljavajuće kvalitete usluge. Raskid ugovora stupa na snagu 1. dan u mjesecu koji slijedi prema zaprimljenoj izjavi o raskidu.
Rok isporuke aparata: najkasnije u roku od 5 dana od obostranog potpisa ugovora.
Rok, način i uvjeti plaćanja: plaćanje zakupnine temeljem sklopljenog ugovora, u roku 30 dana od ispostave račune, pri čemu se račun za zakupninu u prethodnom mjesecu, ispostavlja do 15-og u narednom mjesecu.
Cijena ponude:
Cijena ponude izražava se u jedinstvenom postotku za sve aparate od ostvarenog prometa. Ponuđeni jedinstveni postotak predstavlja bruto naknadu u koju je uračunat PDV.
U ponudi moraju biti uračunati svi troškovi, dostave, montaže, popusta, održavanja, punjenja robe, pražnjenja utrška, dostave evidencije prometa i sl.
Izraženi jedinstveni postotak je nepromjenjiv za cijelo vrijeme trajanja ugovora.
Ponuditelj je obvezan na originalnom OBRASCU PONUDE iskazati jedinstveni postotak od ukupnog prometa u bruto iznosu koji postotak predstavlja prihod naručitelja.
Kriterij odabira ponude: Najpovoljnijom ponudom smatrati će se ponuda koja uz ispunjenje svih uvjeta javnog natječaja, s priloženom traženom dokumentacijom, sadrži najviši jedinstveni postotak od ostvarenog prometa za sve aparate.
PONUDA ZA SUDJELOVANJE U NATJEČAJU MORA SADRŽAVATI:
1. Popunjen, potpisan i ovjeren obrazac ponude (PRILOG I.)
2. Popunjen, potpisan i ovjeren troškovnik (popis proizvoda s jediničnim cijenama s PDV-om) za svaki tip aparata
3. Potvrdu porezne uprave iz koje je vidljivo da je gospodarski subjekt ispunio obvezu plaćanja svih dospjelih poreznih obveza i obveza za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, odnosno potvrdu da nema dospjelog dugovanja. Potvrda ne smije biti starija od 30 dana od dana objave ovog Natječaja.
5. Izvod iz sudskog, obrtnog, strukovnog ili drugog odgovarajućeg registra. Ne stariji od 30 dana od dana objave ovog Natječaja.
6. uvjerenje da zaposlenik/ci koji rade s aparatima imaju položen higijenski minimum i važeće sanitarne knjižice.
Oblik, način izrade i sadržaj ponude:
Ispunjeni obrasci moraju biti ovjereni pečatom i potpisani od stane ovlaštene osobe ponuditelja.
Svi traženi dokumenti mogu biti dostavljeni u neovjerenoj preslici. Neovjerenom preslikom smatra se i neovjereni ispis elektroničke isprave.
Ponuda se izrađuje na način da čini cjelinu.
Ponuda se uvezuje na način da se onemogući naknadno vađenje ili umetanje listova.
Dijelove ponude potrebno je uvezati u jednu cjelinu, jamstvenikom sa žigom na poleđini i označiti redne brojeve stranica.
Ponuda se piše neizbrisivom tintom.
Ponuda se izrađuje na hrvatskom jeziku i latiničnom pismu.
Ukoliko su neki od dijelova ponude, traženi dokumentacijom o nabavi na nekom od stranih jezika, ponuditelj je dužan dostaviti i prijevod na hrvatski jezik izvršen po ovlaštenom sudskom tumaču.
Prijevod dokumenata izvršen po ovlaštenom sudskom tumaču mora sadržavati i Potvrdu ovlaštenog sudskog tumača kojom se potvrđuje da prijevod potpuno odgovara izvorniku sastavljenom na stranom jeziku, temeljem članka 19. Pravilnika o stalnim sudskim tumačima (NN br. 88/08 i 119/08).
Ispravci u ponudi moraju biti izrađeni na način da su vidljivi te uz ispravke mora biti naveden datum ispravka i potpis ovlaštene osobe ponuditelja.
Ako su informacije ili dokumentacija koje je trebao dostaviti ponuditelj nepotpuni ili pogrešni ili se takvima čine ili ako nedostaju određeni dokumenti, Naručitelj može, poštujući načela jednakog tretmana i transparentnosti, zahtijevati od dotičnih ponuditelja da dopune, razjasne, upotpune ili dostave nužne informacije ili dokumentaciju u primjerenom roku. Ova odredba se ne odnosi na obrazac ponude odnosno na navedeni iznos u obrascu ponude (Jedinstveni postotak od ukupnog prometa za sve aparate). Ukoliko traženo ne bude dostavljeno u danom roku, ponuda će se smatrati neprihvatljivom i u obzir će se uzeti sljedeća najpovoljnija ponuda, sukladno kriteriju za odabir.
Ukoliko bude potrebe, Naručitelj će pojašnjenja/dopune ponude tražiti samo od najpovoljnijeg ponuditelja (onog koji je predao ponudu sa najvećim jedinstvenim postotkom od ukupnog prometa za sve aparate). Ukoliko isto ne dostavi u zadanom roku, isto se može tražiti od idućeg najpovoljnijeg ponuditelja.
Objašnjenja / izmjene vezano uz poziv za dostavu ponuda
Za vrijeme roka za dostavu ponuda, ponuditelji mogu zahtijevati objašnjenja i izmjene vezano za poziv za dostavu ponuda, a naručitelj je dužan odgovor objaviti na istim internetskim stranicama na kojima je objavio poziv za dostavu ponuda bez navođenja podataka o podnositelju zahtjeva.
Pod uvjetom da je zahtjev dostavljen pravodobno, naručitelj je obvezan odgovor staviti na raspolaganje najkasnije tijekom drugog dana u kojem ističe rok za dostavu ponuda. Zahtjev je pravodoban ako je dostavljen naručitelju najkasnije tijekom četvrtog dana prije dana u kojem ističe rok za dostavu ponuda.
Upit zainteresiranog ponuditelja i odgovor Naručitelja će biti objavljen na web stranica Naručitelja, gdje je objavljen i Poziv. Ukoliko Naručitelj bude mijenjao Poziv ili pripadajuće priloge, isto će biti objavljen na web stranici Naručitelja gdje je objavljena i početna dokumentacija.
Naručitelj može, ukoliko isto ocijeni potrebnim, produžiti rok za dostavu ponuda.
Rok za dostavu ponude /način dostave ponude/postupak zaprimanja ponuda
Krajnji rok za dostavu ponuda bez obzira na način dostave je
18.11.2020. do 15:00 sati
Ponuda se dostavlja na adresu Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu, Trg Republike Hrvatske 15, bez obzira na način dostave/poštom preporučeno na navedenu adresu ili će biti predana neposredno na Urudžbeni zapisnik Naručitelja.
Otvaranje ponuda nije javno i biti će izvršeno u prisustvu stručnog povjerenstva Naručitelja.
Na omotnici mora biti naznačeno:
- naziv i adresa Naručitelja
- naziv i adresa ponuditelja,
- naziv predmeta zakupa
- naznaka „ponuda“
- naznaka „ne otvaraj“
Postupak zaprimanja ponuda:
Svaka pravodobno dostavljena ponuda evidentira se na način da se na omotnici ponude naznači datum i vrijeme zaprimanja, te redni broj prema redoslijedu zaprimanja.
Kada ponuditelj neposredno dostavlja ponudu, izmjenu ili odustanak od ponude, naručitelj mu je obvezan o tome izdati potvrdu.
Ako se dostavlja izmjena ponude, ponuda se smatra dostavljenom u trenutku dostave posljednje izmijenjene ponude.
Ponude moraju biti dostavljene prije isteka roka za dostavu ponuda.
PONUDA KOJA JE DOSTAVLJENA NAKON ISTEKA ROKA ZA DOSTAVU PONUDA SE NE ZAPRIMA TE SE NEOTVORENA VRAĆA POŠILJATELJU BEZ ODGODE, A NARUČITELJ JE OBVEZAN ISTO NAVESTI U ZAPISNIKU O PREGLEDU I OCJENI.
Rok za donošenje odluke o odabiru
20 dana od isteka roka za dostavu ponuda.
Odabir ponude
Ukoliko dvije ponude imaju isti najviši ponuđeni jedinstveni postotak od ukupnog prometa za sve aparate, odabrati će se ponuda ponuditelja koji je prije dostavio ponudu.
Naručitelj dostavlja Odluku o odabiru, svakom ponuditelju putem e-mail-a (elektroničke pošte), telefaksom ili preporučene poštanske pošiljke s povratnicom (ili i na web stranici, gdje je oglašen i poziv za dostavom ponuda).
Pisanu obavijest o rezultatima nabave, Naručitelj će dostaviti ponuditeljima u roku najduljem od 20 dana od dana isteka roka za dostavu ponuda.
Ostalo
Naručitelj zadržava pravo poništiti ovaj postupak zakupa u bilo kojem trenutku, ukoliko za isto bude postojao valjani razlog.
Hrvatsko narodno kazalište u Zagrebu
intendantica mr.sc. Dubravka Vrgoč
OBRAZAC PONUDE
Ime i prezime / naziv ponuditelja:
Prebivalište / sjedište ponuditelja:
OIB I MBS ponuditelja:
Naziv banke i broj računa ponuditelja:
Ime, prezime i prebivalište odgovorne osobe (ako je ponuditelj pravna osoba):
Adresa e-pošta ponuditelja:
Tel. ponuditelja:
Fax ponuditelja:
Kontakt osoba ponuditelja za pojašnjenje ponude (ime i prezime, telefon i e-mail):
Jedinstveni postotak od ukupnog prometa za sve aparate (minimalno 5%):
*Obrazac ponude za ispis nalazi se u rubrici javna nabava