Tennessee Williams Mačka na vrućem limenom krovu

Mačka na vrućem limenom krovu

Kreativni tim

Prijevod

Ivo Juriša

Redatelj

Paolo Magelli

Dramaturginja

Željka Udovičić

Adaptacija teksta

Željka Udovičić

Scenograf

Lorenzo Banci

Kostimograf

Leo Kulaš

Skladatelji

Damir Martinović Mrle, Ivanka Mazurkijević

Oblikovatelj svjetla

Paolo Magelli, Aleksandar Čavlek

Asistentica redatelja

Tamara Damjanović

Asistentica kostimografa

Ana Mikulić

Ansambl predstave

Tata Polit (Veliki tata)

Mama Polit

Brick, mlađi sin

Margaret (Maggie)

Zrinka Cvitešić

Gooper, stariji sin

Mae, njegova žena

Velečasni Tooker

Dr. Baugh

Konobari /pjevači

Lucija Jelušić, Stefano Surian, Josip Roša

Djeca

Lucija Milojčić, Paulina Kuss, Ani Gnand, Ana Kuss (članice Pjevačkog studija Zvjezdice), Eugen Puškarić, Saša Ferderbar Bućan, Adam Horvat

Inspicijentica / šaptačica

Višnja Kiš

Premijera

13.10.2018

Mačka na vrućem limenom krovu klasični je dramski tekst velikog američkog dramatičara Tennesseeja Williamsa za koji je dobio  Pulitzerovu nagradu 1955. godine kada je i praizveden u New Yorku. Detaljno secirajući svoje likove, Williams daje duboko emotivnu i potresnu sliku jedne obitelji koja se zaplela u vlastitu mrežu laži i obmana. Nitko u njoj nije oslobođen barem dijela  krivnje, no iskrena potraga za istinom kojoj svatko treba pogledati u oči otkupljuje sudionike. Istodobno socijalna priča, i melodrama, Mačka na vrućem limenom krovu djeluje svježe u eri novog konzervativizma, i svojim pokličem za slobodnom ljubavi pravi je izazov za slavnoga redatelja Paola Magellija.

Zrinka Cvitešić i Filip Vidović odlični su u glavnim ulogama, točni i dojmljivi u svakoj emociji.— Večernji list
Prava vrijednost ovog uprizorenja nije u užem smislu aktivistička. Ona nastaje iz pažljivog ulaska svih glumaca u dubinu svoji likova: u spuštanju po skliskim stijenama netrpeljivosti likova i izdržavanju analitičkog pogleda uperenog u njihove bezbrojne okrutnosti— Novi list
Naime, Magelli nije ponudio cenzuriranu obiteljsku melodramu sa sretnim krajem, (...), nego nemilosrdnu kritiku obiteljskih i društvenih vrijednosti. (...) Bravo za Magellija i ansambl HNK!— Tportal

Vezane novosti