Drama HNK u Zagrebu pripremila je novu premijeru Ispravci ritma u koprodukciji kazališnog kolektiva BADco., HNK u Zagrebu i Dubrovačkim ljetnim igrama.
Stradavaju li samo oni koji ritam zločina prestanu osjećati? Zašto su mu se ruke tresle dok je otvarao novine? Je li ubrzanje ritma bilo jedini izlaz?
Predstava nastaje na tragu pripovijetke Pavla Pavličića Dobri duh Zagreba, ali 40 godina kasnije. Autor teksta je Goran Ferčec, a redatelj Goran Sergej Pristaš. Koreografkinja je Nikolina Pristaš, dramaturzi Ivana Ivković, Tomislav Medak i Diana Meheik, autor slika i scenografije Marko Tadić, kostimograf Silvio Vujičić, autori glazbe i zvuka Radu Malfatti, Alen Sinkauz i Nenad Sinkauz, glazbu na trombonu izvodi Ivan Bošnjak, a producent je Danijel Popović.
U predstavi sudjeluju Livio Badurina, Mislav Čavajda, Dušan Gojić, Ana Kreitmeyer i Nikolina Pristaš.
Predstava se postavlja u Tonskom studiju Hrvatskoga narodnog kazališta, dvorani koja se nalazi na razini balkona, s pogledom na Trg Maršala Tita. Ta dvorana kroz izvedbu postaje opservatorij za ritmoanalizu kakvu je predlagao francuski filozof Henri Lefebvre u svojem djelu Éléments de rythmanalyse opisujući pogled kroz prozor kao istodobnu smještenost unutar i izvana, mjesto s kojega se tijelom može reflektirati društvene, intimne i biološke ritmove.
Zahvaljujemo Pavlu Pavličiću za ustupanje autorskih prava na korištenje pripovijetke Dobri duh Zagreba.
Ispravke ritma i Ništa tromo u svijetu podržali su Gradski ured za obrazovanje, kulturu i sport Grada Zagreba, Ministarstvo kulture Republike Hrvatske i Austrijski kulturni forum.
Rad kolektiva BADco. podržava Zaklada “Kultura nova”.
Predstava gradi nove svjetove, rekonstruira postojeće, stvara nove dimenzije.— Vijenac
BadCo pod režijskom palicom Gorana Sergeja Pristaša stvorio je još jednu predstavu za pamćenje.— 24express
Opisivati tok predstave ili prepričavati Ferčecov tekst bio bi gotovo zločin prema ovoj iznijansiranoj i upečatljivoj predstavi, koja slijedi vlastiti ritam dozvoljavajući svakom promatraču da se uključi na svoj način.— Kritikaz