Gioachino Rossini Žena s jezera

Žena s jezera

Kreativni tim

Dirigent

George Petrou

Redatelj

Max Emanuel Cenčić

Scenograf i kostimograf

Bruno de Lavenère

Oblikovatelj svjetla

David Debrinay

Video

Étienne Guiol

Asistent dirigenta

Darijan Ivezić

Asistentica redatelja

Constantina Psoma

Asistentica kostimografa

Mirna Mihoković

Asistentica kostimografa – volonter

Ana Mikulić

Asistent oblikovatelja svjetla

Nicolas Galland

Asistent za video

Anouar Brissel

Zborovođa

Prijevod libreta

Maja Winkler

Ansambl predstave

ELENA

Nian Wang

MALCOLM

Max Emanuel Cenčić/Martina Menegoni (studijska uloga)

GIACOMO V (Uberto)

György Hanczár

RODRIGO

Antonio Garés

DUGLAS D'ANGUS

Neven Paleček / Dalibor Hanzalek

ALBINA

Iva Krušić / Sonja Runje

SERANO

Ivo Gamulin / Božimir Lovrić

BERTRAM

Nikša Radovanović

ORKESTAR I ZBOR OPERE HRVATSKOGA NARODNOG KAZALIŠTA U ZAGREBU

Inspicijentice

Aleksandra Ćorluka, Zrinka Petrušanec

Šaptačica

Marija Dražančić

Koncertne majstorice

Vlatka Peljhan, Mojca Ramušćak

Umjetnički voditelj opernog studija

Darijan Ivezić

Korepetitori

Vjekoslav Babić, Helena Borović, Nina Cossetto i Silvana Čuljak

U koprodukciji s Opéra de Lausanne.

Dvjesto godina nakon praizvedbe 24. rujna 1819. godine u Napulju, Opera zagrebačkoga HNK prvi put u Hrvatskoj postavlja operu Žena s jezera Gioacchina Rossinija, na libreto Andree Leonea Tottole. Ta opera u tri čina postigla je zavidan uspjeh na praizvedbi, ali je u sljedećih stotinu godina pala u potpun zaborav. Naš proslavljeni kontratenor Max Emanuel Cenčić scenski postavlja Rossinijevu operu u Zagrebu u koprodukciji s Opera de Lausanne i također preuzima jednu od vodećih uloga – onu Malcolma. Uloga je izvorno pisana za mezzosopranski glas i ovo je prvi put u povijesti da taj lik tumači muškarac. U sjeni borbe pobunjenika protiv škotske krune, trojica muškaraca zaljubljena su u Elenu, kćer kraljeva glavnog suparnika: ratnik Rodrigo, hrabri pobornik pobune Malcolm i kralj Giacomo V., prerušen u Uberta. Nakon vojnog i političkog trijumfa kralj nudi ruku svoje kćeri Elene čovjeku kojeg ona voli.

Psihoanaliza, humor, romantika i erotika…Inteligentna, do minucioznih detalja višeslojno razrađena cjelina s predivnim finalom. Sjajna predstava koju ne smijete propustiti!— Večernji list
Max Emanuel Cenčić jest, prije svega, savršeni vokalni umjetnik koji baš nikoga ne ostavlja ravnodušnim. I svi drugi izvrsni mladi pjevači oduševljavali su bravurama i blistavim visinama. I orkestar HNK pokazao je zavidne mogućnosti, trasparentno i tehnički izbrušeno pod ravnanjem George Petroua.— Jutarnji list

Opera