Josip Kosor Žena

Žena

Kreativni tim

Redatelj

Paolo Magelli

Dramaturgija, adaptacija

Željka Udovičić Pleština

Skladatelj

Arturo Annecchino

Scenografi

Numen i Ivana Jonke

Kostimograf

Leo Kulaš

Oblikovatelji svjetla

Aleksandar Čavlek, Sven Jonke i Paolo Magelli

Oblikovatelj zvuka

Željko Jedinak

Asistenti redatelja

Lovro Krsnik i Žad Novak

Asistent skladatelja

Ivan Colarić

Asistentica kostimografa

Anamarija Filipović Srhoj

Ansambl predstave

I. DIO – ŽENA

NEBOGIĆ

LIMUNKA

UDARIĆ

OSTRVIĆ

ŽATINIĆ

PATRON

KONOBAR

Ivan Vukelić

LISTONOŠE

Ivan Colarić, Silvio Mumelaš

AGNEZA

Petra Svrtan

ELZA

INDIRA

DESANKA

MARIJA

II. DIO – U CAFÉ DU DOME

DAMA

AMERIKANAC

PATRON

KONOBAR

Ivan Vukelić

UMJETNICI

MARCEL

EMANUEL

ŽAN

ŽAK

Silvio Mumelaš

PIJANIST

DAME

ŽANETA

SUZETA

ŽORŽETA

ELIZA

MARIANA

Petra Svrtan

Symphónia band

Vokali

Ivanka Mazurkijević, Costanza Cutaia, Martina Sciucchino

Violina

Luigi De Filippi

Bubnjevi

Luca Costantini

Klavijature

Filippo Barracco

Bas

Emanuele (Lillo) Ranieri

Gitara

Alberto (Bobo) Porcacchia

Snimka i glazbeni aranžman

Luca Annessi

Produkcija

Icompany

Tekstove na glazbu napisali

Paolo Magelli, Lovro Krsnik, Žad Novak

Zvukovna obrada dijela glazbe

Willem Miličević

Boksački trener

Marinko Petričević

Inspicijentica

Suzana Bogdan Pavek

Šaptačica

Višnja Kiš

Premijera

04.03.2016

U jednoj kavani u Dalmaciji dvojica se muškaraca nadmeću za kartaškim stolom, ulozi rastu, a na kraju jedan muškarac polaže novac, a drugi kao ulog daje vlastitu ženu. U majstorski ocrtanom nadmetanju te dvojice saznaje se pozadina cijelog sukoba u koji je uključena i legenda o zločinima njihovih pradjedova, iako je zapravo riječ o njihovu obračunu. U drugoj kavani, u Parizu, gradu svjetlosti, nije posrijedi samo borba za lijepu ženu, nego je to i sukob Europe i Amerike, odnosno sraz materijalizma i idealizma. Žena na kraju sama odluči pripasti Amerikancu kako bi izvukla siromašne umjetnike iz neugodne situacije, koji su optuženi za krađu.
U dva dramska teksta, Ženi i U café du Dôme, objedinjenim pod naslovom Žena Kosor istančano psihološki nijansira svoje likove, no ne bježi ni od svijeta oko sebe najavljujući buduće ratove i bolesti čovječanstva. Pitanja koja autor postavlja nose u sebi neke od dilema današnjeg vremena, a kompromis kao uvjet života također je podvrgnut preispitivanju. Predstava je prepuna začudnih elemenata, od scenografije do kostima i glazbe, a glumačke kreacije izazvale su veliko odobravanje i kritike i publike.

Magellijev rad s ansamblom donosi pred nas posve nove dosege i kvalitete doslovce svih okupljenih glumačkih umjetnika.— Novi list
Magellijev poučak o tome koliko je Kosor i danas suvremen autor.— Večernji list
Predstava visoke umjetničke razine i velike energije.— Jutarnji list

Vezane novosti

Drama