Ohad Naharin Decadance

Decadance

Kreativni tim

Koreograf

Ohad Naharin

Oblikovatelj svjetla

Avi Yona Bueno (Bambi)

Kostimograf

Rakefet Levi

Oblikovanje i montaža zvuka

Maxim Waratt, Ohad Fishof, Stefan Ferry

Scenski asistenti

Ian Robinson, Erez Zohar, Matan David

Baletna majstorica

Iva Višak

Prijenos kostimografije

Mia Rejc Prajninger

Glazbena voditeljica

Ljudmila Šumarova

Glazbeni korepetitor

Teo Visintin

Inspicijentica

Snježana Marasović

Glazba

Maxim Waratt

"Issa Nore"

Goldfrapp

"Train"

Ohad Fishof

"Pictures"

David Darling

"Stones Start Spinning"

John Zorn

"Verlaine Part 1. Un midi moins dix"

Al Majad

"Al Ghariba" (Habib Alla Jamal & Khader Shama: aranžman i izvedba)

Guem

"Riacho"

Dick Dale and The Del- Tones

"Hava Nagila"

Maxim Waratt

"Illusions of Beauty"

The Tractor's Revenge ( A. Belleli, I. Green, O. Leibovitch, O. Naharin)

"Echad Mi Yodea"

Chari Chari (Kaoru Inoue)

"Favorite Final Geisha Show"

Kid606

"Flutter"

AGF

"Ambient Trust"

AGF

"Private Birds"

Lucky Ali & Ramya

"Na Tum Jano Na Hum"

Seefeel

"Meol"

Chronomad

"Do"

The Beach Boys

"You' re Welcome"

Ohad Naharin
DECADANCE



ANSAMBL PREDSTAVE 18.5. i 20.5 2022.
DJEVOJKE
Saya Ikegami, Nika Kristina Crnić, Helena Troha, Natalia Kosovac,  Mutsumi Matsuhisa, Lada Rora, Rieka Suzuki, Atina Tanović, Iva Vitić Gameiro

MUŠKARCI
Mario Diligente, Bart Engelen, Drew Jackson,  Tomislav Petranović, Balint Rauscher, Takuya Sumitomo,  Yuho Yoshioka, Vid Vugrinec, Taiguara Goulart



Plesna predstava Decadance suvremeno je plesno istraživanje nastalo kao kolaž isječaka iz ranijih koreografija Ohada Naharina, jednog od najistaknutijih svjetskih koreografa specifičnoga scenskoga jezika koji je godinama vodio najpoznatije izraelsko baletno kazalište Batsheva Dance Company u Tel Avivu.

Naharin je kreator plesnog jezika Gaga čija djela izvode umjetnički i tehnički samo najbolje plesne kompanije na svijetu, što je i priznanje Baletu zagrebačkog HNK koji od premijerne izvedbe Decadancea oduševljava publiku koja ansambl uzastopno ispraća ovacijama.

Savršena komunikacija međusobnog razumijevanja, nimalo jednostavne kombinacije pojedinaca i ansambla, divan muški duo i neodoljivo zabavan muško- ženski, dramatično odbacivanje odjeće koja je višak u napetosti oslobađanja, duhoviti performans s publikom, i još mnogo toga u samo 70 prekratkih minuta. A ansambl opušten, kao da se igra! Čak i pjevaju! Samo oni znaju kako se do toga dolazi – JUTARNJI LIST.

Balet