Treće izdanje Zagrebačkoga opernog festivala nudi i jedan solistički komad za sopran solo uz glasovirsku pratnju. Opera Ljudski glas francuskog skladatelja Francisa Poulenca iz 1958. godine temelji se na istoimenoj jednočinki Jeana Cocteaua iz 1930., koji je režirao i izradio scenografiju za praizvedbu opere. Radnja se zbiva tijekom telefonskog razgovora između žene (u operi nazvana samo Ona) i njezina bivšeg ljubavnika koji je napušta zbog druge. Telefonska veza, kao posrednik između njih, često gubi signal i puna je prekida i šumova, čime se naglašava ne samo prostorna već i emocionalna udaljenost koja se ispriječila između njih.
Francis Poulenc bio je član francuske skupine Šestorice poznate po traženju duha nove francuske estetike koja se suprotstavljala impresionističkoj suptilnosti i vagnerijanskoj filozofskoj simbolici. Glazba Poulencova Ljudskoga glasa oslikava duševna stanja junakinje – od ljubomore, poricanja i bijesa, preko tjeskobe i samosažaljenja, do posve nostalgične reminiscencije i pokušaja samoubojstva – a glasovirska pratnja nastupa poput još jednog sudionika opere.
Ljudski glas za Zagrebački operni festival postavlja istaknuta hrvatska dramaturginja Sanja Ivić.