Tomaž Pandur Michelangelo

Michelangelo

Kreativni tim

Redatelj

Tomaž Pandur

Dramaturginja

Livija Pandur

Adaptacija teksta

Tomaž Pandur, Livija Pandur

Scenograf

Sven Jonke (NUMEN)

Kostimografkinja

Danica Dedijer

Autor video projekcija

Dorijan Kolundžija

Glazba

Primož Hladnik, Boris Benko (Silence)

Oblikovatelj svjetla

Andrej Hajdinjak

Oblikovatelj zvuka

Želimir Jedinak

Jezična savjetnica

Đurđa Škavić

Fotograf

Aljoša Rebolj

Asistent redatelja

Paolo Tišljarić

Asistentica dramaturginje

Mirna Rustemović

Asistentice kostimografkinje

Tea Bašić, Linda Bilan (volonterka)

Ansambl predstave

Izvode

Livio Badurina (Michelangelo), Alma Prica, Iva Mihalić, Ivana Boban, Damir Markovina, Kristijan Potočki, Andrej Dojkić, Tomislav Krstanović, Romano Nikolić, Ivan Ožegović, Adrian Pezdirc, Jure Radnić

Inspicijent

Roko Grbin

Premijera

01.09.2013

Međunarodna koprodukcija Hrvatskoga narodnog kazališta u Zagrebu, Mittelfest (Italija) i Pandur.Theaters-a (Slovenija). Autorski projekt Tomaža Pandura prema motivima drame Miroslava Krleže Michelangelo Buonarroti.

Živim u paklu i slikam njegove slike. (Michelangelo Buonarroti)

Pet stotina godina nakon što je Michelangelo – Il Divino oslikao svod Sikstinske kapele, kapitalno djelo Visoke Renesanse, s devet scena iz Knjige postanka i završio fresku Posljednjeg suda na zidu glavnog oltara, kazališni redatelj Tomaž Pandur u svom se nadolazećem projektu bavi introspekcijom toga umjetnika, kipara, pjesnika, arhitekta i slikara, njegovim putovanjem u matricu nesvjesnog, slijedeći sjene njegovih vizija. Na temelju drame velikog hrvatskoga pisca Miroslava Kreleže iz 1919.g., Tomaž Pandur uprizoruje kazališnu pjesmu njegove izmučene osobnosti, koja utjelovljuje unutarnje konflikte, paradokse i probleme Visoke Renesanse. Pjesmu o rastezanju klasične forme do njezinih krajnjih granica, i umjetnosti koja se širi u novim smjerovima. Kazališnu pjesmu o dramskoj reinterpretaciji Michelangelovih ideala Visoke Renesanse, obnovljenim interesima za znanost i tehnologiju, te konfliktnom višeslojnom naglasku na ljudskoj emociji i strasti. Pandur stvara El gran Teatro Michelangela Buonarrotija, oca i majstora svih umjetnosti, teatar čovjeka čije je ime postalo sinonim za svjetsko remekdjelo. Teatar umjetnika kome nema ravna, stvaraoca djela uzvišene ljepote, koja izražavaju sveukupnost ljudskoga stanja. Teatar čovjeka koji je slikao umom, a ne rukama.