Novosti

Isprika gledateljima

Isprika gledateljimaIz kazališta — 16. studenoga 2018.

Poštovani gledatelji,

u povodu problema koji su nastali pri on line kupnji ulaznica objavljujemo objašnjenje i ispriku tvrtke No42 do.o. koja je izradila program.

Problemi s online prodajom koji su se manifestirali u vidu duplo prodanih ulaznica ili neevidentiranih kupnji su posljedica greške u računalnom kodu sustava za prodaju ulaznica. Do greške je dolazilo prilikom prihvaćanja i obrade potvrde o transakciji na payment gatewayu (PayWay). Do sada je online prodano 455 paketa pretplata i do ovog trenutka 15522 ulaznice, a evidentirano je 83 ulaznice s navedenim problemima što znači da je do pogreške dolazilo u 0.5% slučajeva. Ovako mali postotak slučajeva čini pogrešku jako teškom za detekciju pa u konačnici i za otklanjanje. Unutar zadnjih dva mjeseca prepisali smo dio koda koji je uzrokovao problem i dodatno uveli sustav za provjeru uspješnosti naplate na PayWayu kako bi bili sigurni da su naplaćene transakcije evidentirane te da su ulaznice uredno isporučene kupcima, a da pri tome nisu duplo prodane. Aktivno radimo monitoring sustava i unutar zadnjih 8 dana pogreška se nije niti jednom ponovila.

 Uistinu nam je žao zbog nastalih problema i neugodnosti, prouzrokovanih navedenom pogreškom u kodu, koje su vaši posjetitelji i zaposlenici iskusili. 

Pročitaj i…

Prijavite se na HNK newsletter.