Simon Bejer

Simon Bejer rođen je u Australiji, gdje je završio Victorian College of Arts u Melbourneu te nastavio školovanje na Motley Theatre Design Course u londonskome Covent Gardenu. Diplomirao je scenografiju, a prije samostalnih angažmana u različitim europskim kazalištima radio je na restauraciji umjetničkih djela u newyorškom muzeju Guggenheim i na Biennaleu umjetnosti u Veneciji. Jedan je od osnivača skupine Third Hand, jedine britanske lutkarske grupe koja se posvetila opernome kazalištu. Veliko iskustvo stekao je radeći kao asistent scenografije ili/i samostalni scenograf u velikim europskim dramskim i opernim kazalištima, poput Teatro La Fenice u Veneciji, Teatro La Scala u Milanu, The Royal Opera House i Covent Garden u Londonu, Teatro del Liceu u Barceloni, Teatro Petruzzelli u Bariju itd.

Osmislio je scenografiju i kostime za opere Lukava mala lisica Leoša Janáčeka i Mala zelena lastavica Jonathana Dovea za British Youth Opera, Mozartovu Čarobnu Frulu u Charles Court Opera, izvedenu na londonskome Festivalu Ilford, Handelovu Ariannu na Kreti za londonski Fastival Handela, Mačka u čizmama Xaviera Montsalvatgea u Linbury Theatre – Covent Garden, Čovjeka od pijeska Laure Bowler za Guildhall School of Music and Drama, Ustrajnost Arthura Sullivana za Charles Court Opera, Morski jahači Ralpha Vaughana Williamsa i Savitri Gustava Holsta za BYO. Kostime je kreirao za opernu predstavu Toujours et Près de Moi za londonsku Opera Erratica. Surađivao je s mnogim suvremenim redateljima poput Stuarta Barkera, Rodule Gaitanou, Selinde Cadell, Pedra Ribeire, Patricka Eakina Younga, Johna Savournina. Simonove scenske kreacije obuhvaćaju i dramske predstave; Jonah and Otto Roberta Kolmana u londonskome Park Theatre, Crossing the Line Petea Bensona u Hampstead Theatre – Downstairs, When the terror has ended the victims Marka Ravenhilla u Platform Theatre te imprersivne filmske spektakle poput Road Movies i Saturday Night Fever prikazani u Kinu za svakoga, smještenom u tunelima ispod Kazališta Old Vic. Scenografija i kostimografija za opernu predstavu Zaljubljen u tri naranče Prokofjeva u režiji Krešimira Dolenčića prva je njegova suradnja s Hrvatskim narodnim kazalištem u Zagrebu.