Naslovnica / Opera / Arhiva / Trubadur / Melba Ramos, sopran

Melba Ramos, sopran

Sopranistica Melba Ramos rođena je u Portoriku. Vokalno obrazovanje stekla je na konzervatoriju Pablo Casals u San Juanu u Portoriku. Godine 1987. dobila je prvu nagradu na okružnoj audiciji Metropolitan Opere i te je godine službeno debitirala u ulozi Despine u Mozartovoj operi Cosí fan tutte. Ponovno je dobila prvu nagradu na okružnoj audiciji Metropolitan Opere 1988. i 1990. godine. Između 1989. i 1992. bila je članica Opernog studija Opere u Kölnu, gdje je radila s renomiranim dirigentima i redateljima kao što su James Colon, Michael Hampe i Jürgen Rose. Prvi angažman odveo ju je u Opernu kuću u Wuppertalu, gdje se proslavila ulogama kao što su Titania u operi San Ivanjske noći B. Brittena, Gilda u Rigolettu G. Verdija, Lucia u operi Lucia di Lammermoor G. Donizettija i Pamina u Čarobnoj fruli W. A. Mozarta. Kao Pamina debitirala je u Komische Oper Berlin, a ista uloga odvela ju je u Španjolsku gdje je nastupila u kazalištima Gran Teatro Liceo u Barceloni, Teatro Principal u Valenciji i Teatro de Santiago de Compostella. U Komische Oper Berlin gostovala je kao Pamina u Čarobnoj fruli i kao Liù u operi Turandot. U Berlinskoj državnoj operi i u Westchester Hudson Opera Company u New Yorku pojavila se kao Gilda u Rigolettu. Važan nastup imala je i u ulozi Kraljice noći u Mozartovoj Čarobnoj fruli u Volksoperi u Beču i u Operi u Bonnu u sezonama 1996./1997. U proljeće 2001. godine tumačila je Genio na premijeri Haydnove opere L'anima del filosofo (Orfej i Euridika) na Schwetzingen Festivalu u režiji Achima Freyera pod dirigentskim vodstvom Thomasa Hengelbrocka. Ujesen iste godine zamijenila je Ceciliju Bartoli u istoj ulozi u Royal Opera House u Covent Gardenu pod dirigentskim vodstvom Christophera Hogwooda.
Repertoar Melbe Ramos uključuje i uloge kao što su Donna Anna (Don Giovanni), Konstanza (Otmica iz saraja), Olympia (Hoffmannove priče), Norina (Don Pasquale), Liù (Turandot) i, naravno, Violetta (Traviata), uloga za koju je dobila pohvale stručne kritike za nastupe u Opernoj kući u Mannheimu, na Festivalu Gars am Kamp, u Bremer Theateru, u Gradskom kazalištu u Osnabrücku i na pozornicama Bielefelda i Kassela. Jednako su dojmljivi njezini koncertni nastupi s Filharmonijom u Kölnu, u Operi Lesna Sopot (Poljska), potom u Sala Palau de la Música ,Valencia i u Auditorio Nacional de Música de Madrid (Španjolska) na kojima pjeva oratorije, Lied i operni repertoar.